رفتن به محتوای اصلی
x

گردهمایی مجمع سلامت شهرستان اصفهان با محوریت جوانی جمعیت با همکاری و هماهنگی مرکز بهداشت شماره یک و دو اصفهان

گردهمایی مجمع سلامت شهرستان اصفهان با محوریت جوانی جمعیت با همکاری و هماهنگی مرکز بهداشت شماره یک و دو اصفهان 
✅در مورخ ۲۰اسفند ماه  ۱۴۰۲ گردهمایی مجمع سلامت شهرستان اصفهان با محوریت جوانی جمعیت با همکاری و هماهنگی مرکز بهداشت شماره یک و دو اصفهان در سالن همایش مرکز بهداشت شماره ی 2 اصفهان برگزار گردید. در ابتدای جلسه سرکار خانم ابوفاضلی رئیس مرکز بهداشت 2 ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور مدعوین به بیان و تشریح میزان نرخ باروری و به صورت آمار و ارقام پرداختند.
سپس جناب آقای دکتر علی وحدتی رئیس مرکز بهداشت شماره یک اصفهان با بیان تعریف مجمع سلامت که سازماندهی مبتنی بر فرآیندهای اجتماعی، مشارکتی و نظام مند با حضور ذیربطان از بخش های دولتی و غیردولتی و برای تبادل دانش، نظرات و تجربیات، یادگیری جمعی و گفتمانسازی درباره ی رویکرد سلامت می باشد، در خصوص تبیین اولویت های سلامت و حمایت طلبی توضیحات لازم را ارائه فرمودند. ایشان همچنین اهداف مجمع و وظایف آن را گوشزد نمودند.
در ادامه جناب آقای دکتر احمدی فرماندار اصفهان در مورد زیرساخت ها و فعالیت های انجام شده در خصوص جوانی جمعیت  توضیحات لازم را ارائه فرمودندو سپس جناب آقای دکتر پارسا معاونت مرکز   استان در مورد مشارکت فردی گروهی وسازمانی در راستای اجرای اهداف مجمع سلامت و جلوگیری از موازی کاری سازمان ها در جوانی جمعیت بیانات خود را ارائه کردندودر ادامه دکتر صدر ی بیانات خود را در قالب پاور پوینت به سمع و نظر حضار رساندند و در پایان به فعالان حوزه جوانی جمعیت تندیس اهدا شد و بیانیه مجمع عمومی سلامت خوانده شد و توسط حضار امضا گردید .