برگزاری کلاس آموزشی پرسنل پذیرش وخدمات مراکز
در راستای اجرای سیاستهای سازمان مبنی بر ارتقاء کیفیت خدماترسانی، افزایش سطح رضایتمندی مراجعین و ارتقاء مهارتهای فردی و حرفهای کارکنان، کلاس آموزشی با عنوان «تکریم ارباب رجوع و تابآوری در برخورد با مراجعین و باز اموزی سامانه ماد » طی دو روز متوالی در تاریخ های ۶ و ۷ مهرماه در مرکز بهداشت شماره یک ویژه کارکنان واحد پذیرش و خدمات با حضور کارشناسان مجرب بهداشت روان و بهداشت محیط برگزار گردید.
همچنین در جریان کلاس معاون پشتیبانی( آقای مهندس شریف پور) و مسئول حراست( آقای خوانساری) نکاتی کلیدی در خصوص رعایت اخلاق حرفه ای و تکریم ارباب رجوع را بیان نمودند .
یکی دیگر از بخشهای مهم این برنامه، بازآموزی و مرور مباحث مربوط به سامانه ماد بود.
و همچنین ، به پاس زحمات و تلاشهای همکاران، از کارکنان واحدهای پذیرش و خدمات با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.و به طور ویژه از دو همکار بازنشسته نیز با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر و تجلیل گردید. این اقدام در راستای احترام به پیشکسوتان و پاسداشت خدمات ارزشمند آنان صورت گرفت.
این کلاس آموزشی، گامی مهم در جهت ارتقاء سطح خدمات، بهبود کیفیت تعاملات سازمانی و افزایش رضایتمندی مراجعین است .