رفتن به محتوای اصلی
x

توقیف 340 کیلوگرم محصولات غذایی فاقد مشخصات وتاریخ گذشته

پیرو برنامه ریزی های صورت گرفته و هماهنگی های بعمل آمده کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره یک اصفهان در معیت کارشناسان محترم اداره تعزیرات حکومتی در قالب سه اکیپ نظارتی  و به مدت 5 روز از واحد های تولید و عرضه مواد غذایی رستوران های تحت پوشش بازدید نمودند.
 .
🔴 در این اقدام که با هدف بررسی انطباق وضعیت بهداشتی این مراکز با قوانین و ضوابط جاری - جلوگیری از عرضه محصولات غیر قابل مصرف و همچنین بررسی نوع محصولات غذایی قابل عرضه صورت پذیرفت از نزدیک روند فعالیت این واحد ها نیز مورد بررسی قرار گرفت  
بر این اساس از84 واحد صنفی عرضه محصولات رستوران و غذای بیرون بر بازدید و بیش از 340 کیلو گرم محصولات غذایی فاقد مشخصات و تاریخ گذشته کشف - توقیف و معدوم گردید .
🔹 گفتنی است در این عملیات از محصولات غذایی مشکوک تعداد 20 مورد نمونه برداری انجام و همچنین با استفاده از دستگاه های پرتابل وضعیت سلامت محصولات و تجهیزات کاربردی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان ضمن ابلاغ13 اخطار کتبی به واحد های صنفی متخلف -جریمه نقدی توسط کارشناسان تعزیرات حکومتی در محل و 5  واحد صنفی نیز بدلیل عدم رعایت قوانین و تمکین به تذکرات ابلاغ شده پلمپ گردید و تمامی مستندات به منظور انجام پیگرد های قضایی به ستاد شهرستان ارسال گردید.


✾ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
  روابط عمومی مرکز بهداشت شماره یک اصفهان✍️

➡️https://eitaa.com/beh1isfahan
➡️https://hlth1.mui.ac.ir/
✾ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ