رفتن به محتوای اصلی
x

کشف وتوقیف 290کیلوگرم محصولات لبنی

پیرو برنامه ریزی های صورت گرفته و هماهنگی های بعمل آمده کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره یک اصفهان در معیت کارشناسان محترم اداره تعزیرات حکومتی و اتحادیه اصناف در قالب سه اکیپ نظارتی  و به مدت 4 روز از واحد های تولید و عرضه مواد غذایی لبنی  تحت پوشش بازدید نمودند.
 .
🔴 در این اقدام که با هدف بررسی انطباق وضعیت بهداشتی این مراکز با قوانین و ضوابط جاری - جلوگیری از عرضه محصولات غیر قابل مصرف و همچنین بررسی نوع محصولات غذایی قابل عرضه صورت پذیرفت از نزدیک روند فعالیت این واحد ها نیز مورد بررسی قرار گرفت  
بر این اساس از67 واحد صنفی عرضه محصولات لبنی  بازدید و بیش از 290 کیلو گرم محصولات لبنی فاقد مشخصات و تاریخ گذشته کشف - توقیف و معدوم گردید .
🔹 گفتنی است در این عملیات ضمن ارائه آموزش های لازم نسبت به انجام 20 مورد نمونه برداری نیز اقدام و همچنین با استفاده از دستگاه های پرتابل وضعیت سلامت محصولات و تجهیزات کاربردی مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان ضمن ابلاغ 18اخطار کتبی به واحد های صنفی متخلف 1 واحد صنفی نیز بدلیل عدم رعایت قوانین علی الرغم آموزشهای بهداشتی مکرر، پلمپ گردید و تمامی مستندات به منظور انجام پیگرد های قضایی به ستاد شهرستان ارسال گردید.   ✾ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
  روابط عمومی مرکز بهداشت شماره یک اصفهان

➡️https://eitaa.com/beh1isfahan
➡️https://hlth1.mui.ac.ir/
✾ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ