رفتن به محتوای اصلی
x

کشف و توقیف دو تن مواد غذایی غیر مجاز

براساس بازدید مورخ 26/08/1401 کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره یک اصفهان مستقر درمرکزخدمات جامع سلامت سودان، از یک واحد صنفی عرضه محصولات غذایی ( ارزان سرا ) بیش از دو تن از محصولات غذایی تاریخ گذشته و غیر مجاز کشف و در راستای اجرای قوانین  با تنظیم صورتجلسات مربوطه این محصولات توقیف گردید.بدین وسیله و با توجه به تکرار تخلفات بهداشتی متعدد هماهنگیهای لازم جهت حضور نمایندگان محترم سازمان تعزیرات حکومتی در محل انجام و اقدامات قانونی لازم به شرح صورت پذیرفت .

گفتنی است مقدار300 کیلوگرم از این محصولات پنیر های تاریخ گذشته بودند که بنا به اظهار متصدی توسط فردی مجهول الهویه در یک کارگاه غیر مجاز با دست کاری و جعل تاریخ و مشخصات محصول خریداری شده بود که مقرر گردید با توجه به حساسیت موضوع و روشن شدن وضعیت محل اختفا کارگاه و ذینفعان این مهم بطور جدی پیگیری گردد.

شایان ذکر است  به منظورتعیین وضعیت سلامت سایر اقلام مکشوفه با کارشناسان سازمان غذا و دارو هماهنگی های لازم  نیز بعمل آمد.

در پایان متصدی به دلیل ارتکاب به تخلفات بهداشتی متعدد توسط سازمان تعزیرات حکومتی مبلغ  100 میلیون تومان جریمه نقدی شد و پرونده نامبرده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ذیصلاح ارسال گردید.