🔰برگزاری جلسه سوم هیئت امنا کانون سلامت محلات مرکز حضرت علی
✅در راستای برنامه های SDH و بررسی فعالیتها و مداخلات با اعضا و همچنین آموزش جوانی جمعیت و فرزندآوری و ارائه نکات مهم توسط سرکار خانم پور شریف کارشناس محترم مرکز نفس و تبادل نظر پیرامون فعالیت ها و راهکارهای موثر در این زمینه پیرو مصوبات جلسه دوم و همچنین ارائه گزارش کار اعضا با حضور میدان داران بسیج حوزه ۱۱ و معاونت فرهنگی شهرداری منطقه ده آقای دکتر مطاع از قرارگاه جوانی جمعیت سرکار خانم جزائری مدیر ساختمان مرآت (توانمند سازی بانوان ) و خانم حسین پور مدیر خانه فرهنگ پگاه و سرکار خانم دکتر کاردوانی از معتمدین محلی و آقای میرحیدری رئیس حوزه ۱۱ براداران و دبیر اجرایی طرح شهید حسین سلامی نماینده رابطین و معتمدین و روحانیون محل و نماینده محترم بهزیستی مثبت زندگی ۵۹۸ در تاریخ 1405/03/20برگزار گردید
همچنین ضمن معرفی برنامه های مرکز بهداشت در زمینه بیماریابی دیابت فشارخون خطرسنجی و مراقبت سنین مختلف از دوران پیش از بارداری تا سالمندی و برنامه سرطان ها پمفلت مرتبط با خدمات میانسالان و تراکت مشکلات تک فرزندی و فرزند آوری جهت بهره برداری و نصب در برد مساجد و ادارات بین اعضا شرکت کننده توزیع گردید .