رفتن به محتوای اصلی
x

🔰برگزاری جلسه سوم هیئت امنا کانون سلامت محلات مرکز حضرت علی

✅در راستای برنامه های SDH و بررسی فعالیتها و مداخلات با اعضا و همچنین آموزش جوانی جمعیت و فرزندآوری و ارائه نکات مهم توسط سرکار خانم پور شریف کارشناس محترم مرکز نفس و تبادل نظر پیرامون فعالیت ها و راهکارهای موثر در این زمینه پیرو مصوبات جلسه دوم و همچنین ارائه گزارش کار اعضا با حضور میدان داران  بسیج حوزه ۱۱ و معاونت فرهنگی شهرداری منطقه ده  آقای دکتر مطاع از قرارگاه جوانی جمعیت سرکار  خانم جزائری مدیر ساختمان مرآت (توانمند سازی بانوان ) و خانم حسین پور مدیر خانه فرهنگ پگاه و سرکار خانم دکتر کاردوانی از معتمدین محلی  و آقای میرحیدری رئیس حوزه ۱۱ براداران و دبیر اجرایی طرح شهید حسین سلامی  نماینده  رابطین و معتمدین و روحانیون محل و نماینده محترم بهزیستی مثبت زندگی ۵۹۸ در تاریخ 1405/03/20برگزار گردید 
همچنین  ضمن معرفی برنامه های مرکز بهداشت در زمینه بیماریابی دیابت فشارخون خطرسنجی و مراقبت سنین مختلف  از دوران پیش از بارداری تا سالمندی و برنامه سرطان ها پمفلت مرتبط با خدمات میانسالان و تراکت مشکلات تک فرزندی و فرزند آوری  جهت بهره برداری و نصب در برد مساجد و ادارات  بین اعضا شرکت کننده توزیع گردید .